Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Import Spel Med Neo 2.2 å AR2

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Import Spel Med Neo 2.2 å AR2

Tjena har fetproblem, kom just hem från Thailand med några importspel.. stoppar in de i ps2 och bootar som vanligt med ar 1.9
    Händer fan nada.. går det ens att köra dvd-import?

Jo när jag ändå undrar grejer, det går alltså inte att köra VCD/SVCD på PS2;an utan att konvertera filerna till PS2 format..

Snabba svar belönas med en puss =)

------------------
    /dunder
    /dunder

i thailand finns inga orginal spel så du har nog silverkopior. Det är inte äns säkert att spelen funkar överhuvetaget..

Men har du ingen polare du kan testa hos då?

vcd/svcd funkar inte som dom e på ps2..man måste fixa me dom först..vet inte hur dock?..

O pussen kan du behålla
    .:JompZ:.

Comment

Jo nog har jag polare som man kan testa hos.. men vad jag undrar är om man KAN boota DVDimport med Neo 2.2 eller om chippet inte stöder det.. Gå det så klarar jag ju av det.. är fan lite av en guru.. men hittar inte någonstanns om det går eller inte.. Kanske lite väl slö så frågar innan man sätter sig å fixar.

/dunder

Comment

Ställ dig i skamvrån, du har ju inte ens läst "vanliga frågor och svar"...

http://www.psxcare.com/support/forum...ML/000008.html
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X