Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skärmen lyser rött och inget händer?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Skärmen lyser rött och inget händer?

Hej,

Jag har problem när jag skall reset:a min PS2, den bara hänger sig med en helt röd skärm detta händer efter 2-3 omstarter ungefär och blir normal efter 6-7ggr efter jag har stängt av den på strömknappen??

Vad beror detta på?

Den är Moddad DMS4 pro chip

Red screen of death, sök på det i www.dms3.com forumet så hittar du säkert lite tips om vilken kabel som är olämpligt placerad (kabeldragningen) eller korsar fel kabel på fel sätt...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Red screen of death

Den är moddad hos PSXCARE skall jag lämna in den för en genomgång, jag har garantin kvar på moddningen?

/OK

Comment

Ja, är den chippad här så får du hjälp av våra tekniker.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X