Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

knas....

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• knas....

Tja Hansi.

Lämnade in min ps2 idag som sagt. Fick tillbaks den ca 4 timmar senare. Men när jag kommer hem visar det sig att inga, varken pal eller ntsc, ps1 spel fungerar. Så ska det väl inte vara riktigt. SÅ jag antar att jag får komma in o låta grabbarna fixxa iordning den imorgon igen. Lite synd...

<a href="http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=30;t=000024" target="_blank">http://www.psxcare.com/support/forum/ultimatebb.php?ubb=get_topic;f=30;t=000024</a>
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hehe.. ok.. fan.. nu bör jag skämmas

Tack för hjälpen Hansi!

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
        Ursprungligen skrivet av Serviam:
        <strong>hehe.. ok.. fan.. nu bör jag skämmas

Tack för hjälpen Hansi!</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Det är vi som inte skall slarva och glömma skicka med lappen där detta står beskrivet...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X