Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

repade skivor.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• repade skivor.

Hej.

Jag har ett problem. Mitt PSTWO med Infinty-chip spelar brända skivor utan problem. Men den har förstör mitt Virtua Tennis 2 spel som är original. Köpte ett nytt på en auktionssajt och det förstörde den också. Det blir som en cirkel i mitten på skivan. Alltså halvvägs från innerkant och ytterkant blir det en cirkel hela vägen runt. Liknar mest ett fettlager men går inte att få bort. Vad är felet.
    Bränner lasern upp skivan?
    Tacksam för funderingar eller svar (vågar inte köpa ett nytt VT2-spel fast det är världens bästa tennisspel )
    Last edited by chilis; 2006-04-11, 14:29. Anledning: Felskrivning

Mmm, snacka om koncentrerat ljus i din laser, om den bränner sönder skivorna... Nä allvarligt, du har nog snarare nå skit i läsaren...
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

men om jag har nåt skit i läsaren. Varför blir det inte ett spår på brända skivor medans den ätit upp två original skivor?

Comment

Ring sonys support... Du kanske kan stämma dom om du har tur...
        "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
        Maxtor D-Max 200gig
        v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X