Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

kostnad för att chipa en psone?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kostnad för att chipa en psone?

Hej hur mycket kostar det att chipa en psone med Multi-X SUPER Stealth chip för PS ONE?
    http://www.his.se/templates/vanligwe....aspx?id=33331
    http://www.youtube.com/watch?v=c_CRvibpDYg

Vi brukar ta 500:-....ingen som kommer ihåg hur man gör längre så det tar längre tid än det borde :-)
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Eller så köper du en multi-x killer för en liten billigare peng ... Lite bökigare + att du behöver ett orginal spel att boota från ... Men det finns en fördel med att du kan lägga in cheat koder direkt i minnet på konsollen ...
      Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Multi-X killer fungerar inte på psone, det som fungerar är en bootskiva som jag inte ens minns vad den heter eller vet om vi har kvar i någon dammig låda...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
          Multi-X killer fungerar inte på psone, det som fungerar är en bootskiva som jag inte ens minns vad den heter eller vet om vi har kvar i någon dammig låda...
          Det har du ju rätt i .. Ingen parallel port
          Kom det en bootskiva för PS1:an!!?? Det har jag då missat totalt ..
          Xbox [v1.6 Crystal SmartXX LT OPX 2M], Gamecube [Orginal], Dreamcast [Orginal], PS1 [Stealth Chippat], PSP [5.50 GEN-D2], NDS [R4 2Gig micro SD], GBA SP [Efa Linker 512 Mb],SNES [Orginal],N64 [Orginal] [ ... I REJECT YOUR REALITY AND SUBSTITUT MY OWN ... DON`T LET THE FUCKERS GRIND YA DOWN !!!

Comment

Breaker PRO heter den kom jag ihåg nu :-)

Comment

Om man skulle fixa ett sådant chip, hur är det med maskinen, stämmer det att den slits fortare än om man inte hade chippet?
              Let´s Slice and Dice

Comment

Klart den gör, du kommer ju spela mer på den...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X