Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Montering av multi-x iPSone

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Montering av multi-x iPSone

Jag ska montera ett multi-x chip i en PSone (SCPH-102)och kollade på installationsanvisningarna på sidan "Installation/montering av Playstation Multi-X chip" (PS ONE Superstealth), men det krestkortet stämmer inte med det jag har. Jag har troligtvis en nyare modell. Är den någon som känner till var jag kan hitta installationsanvisningar för nyare modeller.

Jag kommer lägga upp bilden på det nya kretskortet med markerade lödpunkter imorgon. Eller ikväll om jag orkar pyssla lite...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

</font><blockquote><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">referat:</font><hr /><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Originally posted by
      Ursprungligen skrivet av xyst:
      <strong>Jag ska montera ett multi-x chip i en PSone (SCPH-102)och kollade på installationsanvisningarna på sidan "Installation/montering av Playstation Multi-X chip" (PS ONE Superstealth), men det krestkortet stämmer inte med det jag har. Jag har troligtvis en nyare modell. Är den någon som känner till var jag kan hitta installationsanvisningar för nyare modeller.</strong></font><hr /></blockquote><font size="2" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">Har du löst problemet? Jag behöver hjälp.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X