Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FF9 och Multi-X

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• FF9 och Multi-X

Jag har ett Multi-X chip i min PS och när jag spelar FF9 så hackar filmerna i spelet. Skivorna är helt nya utan repor så det kan inte vara problemet. Jag har testat FF7 och FF8 och andra spel men dom hackar inte. Kan det vara så att FF9 inte fungerar ihop med Multi-X?

bränn i långsmare hastighet

fram går ju inte om det är orginal eller backup om det är europeska orginal skivor eller importerade spel om det är backup så undrar man ju hur fort har du bränt skivorna du kanske skulle ta bränna skivorna långsamare framgår heller inte om det är en ps-one eller en playstation 1 eller om det är en sk game shark du använder... (ne fusk modul som gör att du kan spela utlänska spel) om det är som sagt backup spel dvd brända spel så förelsår jag att du bränner nya och då i max 2x hastighet annars kan filmer i spelen hacka ...! tack för mej lever patstej

Comment

Det är originalskivor köpta i Sverige dvs Europeiska och jag har en vanlig Playstation inte PS-one. Jag har gjort kopior av skivorna för att se om det skulle bli bättre men det blev det inte. Jag både läste över dom till hårddisken med 2x och brännde med 2x (CDRWIN).

Comment

Kanske lasern som är sliten ?
        Så gör min Playstation med, fast bara på backup spel.
        Alla orginal fungerar väll rätt ok antar jag.

PSP 1.5 Jap Original, 4gb Hd, 2x batteri (3.40 flash)
        Xbox (Flashad, ej chippad)
        Xbox 360 (iXtream 1.2)
        EEE 901 WinXp

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X