Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

kan man chippa en sån här?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• kan man chippa en sån här?

GOD DAG

jag funderar grovt på att beställa en sådan här för brollan har snott mitt ps2. kan ja chippa ett sånt här me missiha 1 lr 2?
    jag är inte så upp 2 date när det gäller chippen nu men det kan bli en ny fråga som säkert ställs 100 gr om dagen vilket chip är bäst nu?
    med andra ord vilket kan mäst?

här är länken
    http://www.play-asia.com/paos-13-70aaa018.html

jag aksnke inte får ha med den länken.. men ja tror inte att psxcare å play-asia konkurerar så mycket

tackar på förhand

Våra chip BÖR passa.

Den är för 110V, så du måste skaffa en bra 110V konverterare. Väger den mindre än 1Kg så är det en reseadapter, sådana går inte att använda eftersom dom bara är till för att använda 15 minuter i taget.

Den är en NTSC-modell och kan aldrig spela upp PAL filmer.

Även om det är en kul färg så rekommenderar jag ändå en vanlig svensk PS2.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X