Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med PSX-USB Converter

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med PSX-USB Converter

Hej!
    Jag har nyss köpt en PSX-USB Converter hos er, EMS DUALSHOOTER som ska funka enligt eran hemsida att koppla in två stycken dansmattor på och det var även därför jag beställde den.

Nu är det så att datorn inte alls tar emot några signaler när jag kopplar in dansmattor, har prövat med flera olika modeller och flera olika datorer med olika operativsystem. När jag kopplar in en vanlig handkontroll funkar det men inte med dansmatta.

Tänkte berätta detta för er om ni skulle ha någon lösning innan jag returnerar den för att få en ny.

Mvh

Samuel Åström

Prova med en USB-hub som har egen transformator. Vissa dansmattor drar helt enkelt mer ström än vad datorns USB klarar av att leverera.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Nu har jag köpt en USB hub som har en egen transformator och testat och det fungerar fortfarande inte. Hur skall jag gå tillväga nu då?

Comment

Vi byter ut eller köper tillbaka usb adaptrar som kunderna inte är nöjda med, det är en hel del blandade resultat så vi har full förståelse för att alla kunder inte blir nöjda.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

En USB-PSX konverterare vill jag gärna ha och jag har hört mycket bra om era konverterare som ska vara dom enda i Sverige som fungerar riktigt bra med dansmattor och känner folk som använder dom med precis dom mattorna som jag har så det måste bara vara något fel på den som just jag har. Jag kontaktar er angående att få en ny.

Comment

Jag kommer testa den du skickar tillbaka med två av våra mattor. Om den inte fungerar så skickar jag tillbaka en som fungerar. Annars får du pengarna tillbaka...eller ett bra pris på två testade mattor...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X