Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med ESM2 USB adaptern!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med ESM2 USB adaptern!

Förra veckan skaffade jag en EMS2 USB adapter från PSXcare, och den funkade helt perfect med Logic3mattan. Nu när jag har skaffat mig en Joytechmatta så funkar den inte alls! Ingenting händer när man kopplar in den. Verkar som om den inte ens hittas av adaptern.
    Det verkar vara väldigt många som har problem med Joytech - EMS2 USB. I tråden som finns här, så har man disskuterat om problemet. Det är en i tråden som skriver att man kan byta ut adaptern hos er mot en som funkar med Joytech.
    Hoppas det är någon som kan hjälpa mig med det här. Jag skulle gärna vilja kunna använda Joytechmattan!

Vi får in lite olika varianter av EMS2 hela tiden. Dom jag har hemma nu har blåa kontakter där du stoppar i handkontrollen. Jag kan ge dig ett bra pris på en av de mattor vi säljer också om inget annat hjälper.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jag har beställt en Ps joy converter från Lik-sang! Har hört att den ska funka bra med alla dansmattor som finns (även de som har LED lampor). Information om ps joy converter finns här. Jag kan fortsätta använda EMS2 med logic3mattan
      De i stepmanias hemsida rekommenderar ps joy converter för alla som använder dansmattor till datorn verkar det som. De har skrivit detta på hemsidan:

PS Joy Converter (USB)
      Recommended - Highest Compatibility
      Number of PlayStation ports per adapter: 1
      Manufacturer: Boom
      Comments: No changes needed. Works with either setting for "Ignore Joy Axes". This adapter works even with pads that have LED lights.

Comment

Då börjar jag ta in dom igen. Sist jag tog in dom så var dom inte rekommenderade eftersom det inte gick att trycka upp+ner eller höger+vänster samtidigt. Ignore joy axes verkar fixa det.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X