Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

mina ps1 spel funkar inte! Hansi snälla hjälp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mina ps1 spel funkar inte! Hansi snälla hjälp

Jag köpte ett ps1 spel för 860 kr men när jag skulle köra igång det i min ps2 så blir det disc read error... jag testade mina andra ps1 spel i ps2 konsollen och då funkade inte dom heller... det har funkat förut men funkar inte nu... har letat överallt efter ett svar på varför det inte funkar längre, ps2 spelen och dvd skivor funkar som det ska också... jag har inget chipp lr nånting bara ett ps2 original, och alla mina spel är Pal orginal

Snälla hjälp innan ja slår sönder hela playstationet

Hädare! Ropa inte efter mig om du har en OCHIPPAD ps2:a!

Lämna in den på garanti om den är <2år
    Köp en ny på ica maxi för 995:- annars.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

har inget kvitto... finns inget annat sätt än att köpa ett nytt då lr?

Comment

995:- för att köpa nytt, kanske c:a 700:- för att felsöka/reparera...lätt val tycker jag.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X