Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Blinkande bild på import spel (PSone)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Blinkande bild på import spel (PSone)

Ja vad skall jag göra? Färgen blinkar i färg till svartvitt till färg till svartvitt osv. På min gamla tjock tv fungerade mina import spel perfekt, men inte på min nya samsung platt tv. Måste jag köpa en 50/60 hz omvandlare för 7000 eller en ny tv (som jag fick hem idag)? Har provat både vanlig scart och RGB..

Det där hände på min gamla tv, en liten vanlig, lösningen blev att jag fixa en ny tv (eller ny och ny, en gammal jag hade ståendes) så fungerade det utmärkt.

I och för sig nu såg jag att du skrivit importspel, du har väl testat med att köra ett vanligt PAL-spel va?

Kan ju förövrigt vara fel på scartsladden, testat med att pröva spelen på en annan tv-apparat?
    Last edited by probotector; 2008-07-15, 15:57.
    Let´s Slice and Dice

Comment

Tack för svaret!

Jo pal-spelen fungerar utmärkt på mina båda tvapparater, men US-spelen fungerar bara på den gamla. Kruxet är att jag vill spela US-spel som chrono cross på min nya stora tv.. Har beställt en ny RGB/scart och hoppas att det hjälper..

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X