Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Point Blank 3 med ljuspistol ?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Point Blank 3 med ljuspistol ?

Har 2 ljuspistoler som inte funkar med Point Blank 3 men med Time Crisis funkar de perfekt.
    Den sista pistolen kommer från er, nämligen en Cobra Shock.

Point Blank reagerar med att den markerar det jag sikter på med en röd ram men det händer inget när man skjuter.

Nån som har en förklaring till detta ?

/Johan

Vi vet inte vad Namco gjort för att förhindra att 3:e-parts pistoler skall fungera i PB3 :-(
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

...är det alltså ett känt fenomen att Point Blank 3 inte funkar med 3'e parts pistoler ?

Hur är det då med 2'an ?

/Johan

Comment

Point Blank 2 har jag spelat med alla möjliga pistoler utan problem.
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X