Kortet har "fastnat" på sidan 6 och reagerar inte på sidbyte eller minneshanteraren. Vad göra ?
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Minneskort 120 block
Collapse
X
-
Ta bort sparningar från sidan 6 tills det lossnar.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
-
Prova på en annan playstation. Annars får du skicka kortet till oss så kollar vi om vi kan få liv i det. I värsta fall får du ett nytt kort men förlorar dina sparningar :-(
Allt ovanstående förutsätter att du köpt kortet av oss och har kvar kvitto eller vi kan hitta din order i vår kunddatabas.
Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment