Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

VCD på PSONE

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• VCD på PSONE

Finns det något sätt att se på VCD på psone. Kan man typ sätta in en parallelport och koppla på VCD-modulen? Eller funkar VCD modulen för 9002 på PSONE?????????!
    ps2/xbox/psx/snes/nes/megadrive/wii

Det finns VCD modul som man sätter fast inuti PS ONE. Vi har haft produkten i sortimentet, men har valt att inte förnya lagret av vcd-moduler eftersom dessa inte stödjer SVCD vilket jag tycker är ett krav nuförtiden.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Har ni några sånna kvar då, och hur mycket kostar dom?
      ps2/xbox/psx/snes/nes/megadrive/wii

Comment

Nej, vi har dom som sagt inte i sortimentet längre...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X