Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilken ska jag köpa?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vilken ska jag köpa?

Hej!

Jag har en Lödfri "Multi-X Killer 2M version" av er till mitt playstation. Har bränt Tony 3 och cool boarders 4.Spelen funkar men bilden är svartvit(& stabil). Problemet är att ni har två lösninga för detta. Jag undrar om man måste köpa den dyra "NTSC->PAL konverter (psx)" för att lösa detta. Jag har inga pengar kvar så jag vill helst köpa den billiga lösningen om den nu kommer att funka "RGB-kabel guncon+stereo (psx och ps2) (( plus en liten fråga denna kabel fungerar till playstation 1 ))"

Tack på förhand för skitbra svar..
    /// Niklas

Om din TV klarar RGB så är det bäst att köpa kabeln. Du kan alltid komma till någon av våra butiker och fråga om du får köpa en RGB-kabel och testa hur den fungerar hemma.

Isåfall får du en redan uppackad kabel, så du behöver inte bry dig om att returnera den snyggt ihoppackad.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ok det gör jag!!!

tack för svar

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X