Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

minneskort 8 Mb

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• minneskort 8 Mb

mitt kära kort har fått nåt fel det blinkar 8 i displayen hela tiden
    och jag kan inte se vad som är på eller radera det
    fast radera vill man ju inte heller så många timmar som ligger sparade där

det funkade senast tidigare idag sen sparade jag nåt på sid 2 och tog ur kortet för att andra skulle spela sen när jag stoppade i det igen så blinkar bara sid 8 och den har jag alldrig använt
    trycker jag på knappen på kortet så blir det ett E i displayen

vad kan jag göra

tacksam för snabbt svar jag är desperat

Prova det i en annan playstation också.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

nu är det så att jag provade igen idag i samma å tryckte på knappen på kortet då det blinkade "8" då blir det ett E
      å gissa vad det står för
      jag trodde att det stod för error men när jag höll ner det ett tag ändrade det till "1" å då tänkte jag att nu funkar det igen å visst det gör det säkert
      det bara det att "E" står troligen för erase tyvärr
      så nu är allt bort
      buhu :-(

Comment

Knappen på kortet?

Du har inte köpt kortet av oss väl, våra kort har inga knappar...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X