Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vet nån vad spelet heter?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vet nån vad spelet heter?

De va rätt så länge sen jag spelade de här spelet. Men de va mega kul och jag skulle gärna vilja åter förenas med det .
    Jo de gick ut på att man va en badboll...som rullade runt och plockade olika saker...och så fanns de olika banor och massa annats smått å gott..minns inte vad spelet hette...men de kanske ni gör?

Överglad för svar.
    Fina fiskar simmar i akvarier resten i havet.

Låter som Marble Madness, det var väl ett gammalt Amigaspel? Fanns den till PSX?

Eller menar du den där där man är en boll som åker omkring på banor som svävar fritt i rymden, och som man kunde gå runt till undersidan av osv?
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Låter som ett gammalt spel jag lirade på min C64 på den goda tiden....C64 ROCK ON!

Fast är det till PSX eller?

Comment

kula world? eller kanske glover?
        ps2/xbox/psx/snes/nes/megadrive/wii

Comment

jag har löst problemet!

Hallå i stugan!
          jag har nu fått tag på spelet...det hette som sagt KULA WORLD.

TACK FÖR ALLA SVAR!
          Fina fiskar simmar i akvarier resten i havet.

Comment

Jag känner igen det spelet du pratar om. Hade ett liknande spel till min amiga 500 för länge sen. Spelet hette Rock N Roll. Man var en boll som du nämnde som åkte runt och samlade pengar, poäng, nycklar osv. Mycket roligt spel med fantastiskt musik.

//Take Care!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X