Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bilder på "Redant" Extern skärm för PS-One på begäran

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bilder på "Redant" Extern skärm för PS-One på begäran

Då det efterlystes lite bilder på vår butiksex som glappar i bild, har jordbrum i högtalarna samt visar sämre bild än vad bilderna egentligen visar samt ett pixelfel Tänk på att bilden blir bättre om man ser den genom en sökare på en digitalkamera än bilden egentligen blir på skärmen, den är lagom mjölkig.

Håll till godo.

Last edited by Pendragon; 2010-03-16, 18:14.
    / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Haha ja just det, den där rackarn satte vi ju ett video-cd chip i med. Vill nog påstå att det är en ganska unikt konfigurerad psone det där...
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Jupp!
      Jag är faktiskt lite stolt över det bygget ( VCD/Action Replay + Biosbyte + Modchip )
      Tight satan var det samt lite kul att det var en av de första moddade PS-One enheterna överhuvud taget då jag kom på att lockouten låg i Bios o att jag av en dum anledning kände för o se hur en PS-One med ett Playstation 1 Bios från en modell med serienummer under 15.000 beter sig om man riggar luckan o kör musikspår från Demo One skivor

Det fungerade galant o strax därefter moddades maskinen med ett Multi-X efter lite probande o sen kom det Super Stealth chipp som injectade kod till bios för att slå ut lockouten utan att behöva byta bios.

Det var tider det... när vi låg med i framkant vi med i utvecklingen *stolt*
      På den tiden då VCD var Fattigmans Laserdisk/DVD spelare
      / Pendragon

Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga våra medlemmar eller jag inte svarat på redan eller startat...

Eller klicka här så lär du dig Söka eller Googla!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X