Jag har lite problem med mina minneskort. Jag har tre stycken minneskort, och alla formaterar sig själva. Jag har ingen aning om vad som är orsaken till varför det händer, det känns helt random. Ibland så kan jag spela igenom ett helt spel innan det händer och ibland så formateras de direkt.
Det spelar ingen roll vilken port minneskortet sitter i, båda portarna krånglar.
Det är ju rätt låg chans att alla tre minneskorten är sönder. Alla tre var fabriksnya när jag köpte dem, och det var ungefär ett år sen nu. Men de har krånglat hela tiden sen jag fick dem.
Två av dem har märket EAXUS. Det tredje är original av Sony.
Jag vet att det är rätt så enkelt att byta ut hela den boxen som håller uttagen till minneskort och handkontroll. Jag har inte testat detta än.
Kan det vara något annat fel på hela konsolen som orsakar detta?
Tacksam för svar
*edit* Detta handlar om Playstation 1 :P Glömde nämna det.
Det spelar ingen roll vilken port minneskortet sitter i, båda portarna krånglar.
Det är ju rätt låg chans att alla tre minneskorten är sönder. Alla tre var fabriksnya när jag köpte dem, och det var ungefär ett år sen nu. Men de har krånglat hela tiden sen jag fick dem.
Två av dem har märket EAXUS. Det tredje är original av Sony.
Jag vet att det är rätt så enkelt att byta ut hela den boxen som håller uttagen till minneskort och handkontroll. Jag har inte testat detta än.
Kan det vara något annat fel på hela konsolen som orsakar detta?
Tacksam för svar

*edit* Detta handlar om Playstation 1 :P Glömde nämna det.

Comment