Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

HD Loader

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• HD Loader

http://www.hdloader.com/cgi-bin/hdlo...e.pl?page=home

"Utilizing exciting new technology, HDLoader allows you to install and run your Playstation 2? games directly from a hard disk drive connected to your console (Sony PS2 Network adapter? and compatible hard disk drive required)."

Man kan alltså installera spel på sin HDD(behöver inte vara Sonys) och sedan spara alla sparningar på hårdisken. 95% av alla dagens spel funkar.
    Laddningstiderna ska bli något bättre om man kör via HDD:n

Det låter spännade

Comment

Japp, fick info om det där från våra leverantörer idag också så den finns snart att beställa här.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi
        Japp, fick info om det där från våra leverantörer idag också så den finns snart att beställa här.
        Kanon!

Kommer ni att ha ett paket pris på allt som man behöver för att lägga in spel?
        Eller ska man köpa alla delar för sig?

Comment

alla delar

Hansi måste sälja alla delar i ett paket annars går det nog inte att göra som ni vill och Då blir ni arga på Hansi och har problem då
          SIGNATUR JAG ÄR COOL
          Last edited by EmilHesslow; 2004-05-26, 01:22.
          signatur jag är cool och smart.
          Powered by http://iptest.telia.se/

Comment

Visst kan jag fixa ett paket, men det behövs inget speciellt. Bara en vanlig ps2 bredbandsadapter och en vanlig 120gb hårddisk.
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Hansi, jag undrar om du vet ifall det finns nåt samband mellan DMS3 och HDLoader. Jag menar deras applikationer ser ju nästan likadana ut och deras hemsidor ligger på samma server.

Comment

Original inlägg av Hansi
                den finns snart att beställa här.
                tjena

undrar bara över när snart är?
                har du ett datum för leverans till butiken?

Comment

funkar det med 20gigs diskar? 2st liggandes jag inte anv. Detta är ju perfekt för ps2or med dålig laser!
                  "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

Jag vet inte när snart är. Minsta disk är 40gb enligt faq.

Comment

HDLoader NTSC släpps 4 juni och PAL släpps 25 juni

Comment

Är det någon limitering på vad för hårddiskar man kan stoppa in i sin ps2a?

Comment

Max 120gb stöds av hdloader

Comment

alla h[rdskar stods inte heller av ps2an.
                            "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

Var det inte något om hur stor själva hårddisken är inte i GB då utan i mått. Att vissa inte passade in ordenkligt i ps2an när man hade på adaptern?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X