Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Koppla hårddisken till PC för snabbare inkopiering av spel till hårddisken

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

hmm..laddade ner simpsons hit and run o la över de med whip...la tillbaka hden i pset..o hdloadern hittade den..men när jag ska sätta på spelet så blir bilden helt wierd..den blir dålig och den "rullar" i skärmen!?!..ngn som vet varför!??!

Comment

Darför du la in ett ntsc spel, och din tv stödjer inte det. Dra hem pal spel istället!

Comment

okej ..tack!1

Comment

Nån som vet nån bra DC hub då? Själv kommer jag inte att kunna prova ett nedladdat spel på ca 5 dygn om det fortsätter i den här takten...

Comment

Original inlägg av Mooshie
            Nån som vet nån bra DC hub då? Själv kommer jag inte att kunna prova ett nedladdat spel på ca 5 dygn om det fortsätter i den här takten...
            Det hänger inte på hubben utan användaren du tankar från, har han pissig lina får du seg download, sök efter en annan med snabbare speed!

Comment

Jo det förstod jag, fast de hubbar jag har varit i har jag inte hittat speciellt mycket i. Och det är en massa hubbar som har ps2 med i sin description. Tänkte att de insatta hade egna "hemliga" hubbar...

Comment

kan man lägga in bin filer!!!?!?

Comment

Original inlägg av Mooshie
                  Jo det förstod jag, fast de hubbar jag har varit i har jag inte hittat speciellt mycket i. Och det är en massa hubbar som har ps2 med i sin description. Tänkte att de insatta hade egna "hemliga" hubbar...
                  Gå till DC++ sajt, där finns det massa olika hublistor.

Comment

nån som har en lösning på detta =(

de spel jag har instalerat den sista tiden med winhiip syns inte när stoppar i disken i min ps2 igen, det började med att jag satt å lekte med en hexeditor och ändrade i ett program som jag sedan instalerade på min hdloader disk. när jag sedan stoppade i disken i min ps2 såg man inte programmet, testade att instalera det typ 3ggr till varje gång försvan det utrymme på disken, men det kom inte upp på listan när jag startade mitt ps2a.

efter detta har jag setat och lagt in nya spel i omgångar inget av dom kommer upp när jag startar hd loader men det försvinner plats.

och nu har jag försökt ta bort dom men då syns dom inte i winhiip heller =(

ska jag omformatera disken och börja om igen ? =/

Comment

klokt val!

Comment

Jag har haft det problemet när jag kopierat in många spel på rad. De syns inte i listan på PS2an men om jag stoppar in den i daton och tar bort ett antal av de senaste spelen och provar igen i PS2an så får jag tillbaka utrymmet. Sedan stoppar jag int disken igen i datorn och installerar ett antal till och testar i PS2an. Då funkar det för mig iaf. Lite bökigt men det går iaf betydligt fortare än att lägga in dem via PS2an.
                        PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

Comment

Är det nån som kan hjälpa mig!

Jag har förvärvat en HD Loader skiva och nätverks enhet och anslutit en hårddisk till min Ps2 men kan inte få mitt favoritspel Pro Evolution 3 att fungera, det går inte att läsa in det via Ps2:ans läsare, får bara Error efter 99% och vid Winhiip laddas hela spelet in men jag får bara en svart skärm när jag ska starta spelet, vad finns det kvar
                          att göra för att få igång spelet?

Comment

Har du testat att starta spelet i alla 8 olika mode i HDD Loader?

Comment

Jag har testat de tre som jag kan se finns eller kan man ändra de tre i kombinationer?
                              i så fall har jag inte provat alla 8.

Comment

Du kan kombinera, så prova vidare.
                                Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X