Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med att formattera disken

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Original inlägg av danne.sk
    Man behöver inte ha någon skiva i trayen när man kör HD LOader från minneskortet, det gäller bara o-chippade PS2or.
    men var får man tag på den versionen då ?

jag skulle gärna slippa att ha skivan i varjegång... på så vis utan skiva blir det lite mer som xbox också men hansi sa att jag var tvungen att ha en skiva i oavsett om jag bootar från minneskort eller inte...
    men men... jag har ett dms3 iaf så jag kan ju boota direkt från kortet men får köra med skivan... lite segt att ladda men men det får ju gå!...
    Tack!

Comment

Det stör väl inte så mycket att ha en skiva skräpandes i trayen. Det kan ju vara vad som helst som ligger där.

Tips - tryck L1+R1+L2+R2 för DMS3 config menyn så borde det gå att sätta dev1 mode som default boot så behöver du inte ens trycka triangel vid uppstart.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

men det är inte så roligt att skivan med tiden blir söndrig... men kan ingen tala om för mig var jag kan hitta minneskort versionen???
        det vore super... och jag har beställt en nu... den förra försvann... undrar hur lång tid det tar innan den kommer? beställde idag kl 5 hinner den fram till fredag?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X