Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Driv3r funkar inte att lägga in för mig, står något i stil med "Inserted disc is not a valid CD/DVD"
.
Driv3r funkar för mig... tankade en iso och brände och funkar med hdloader också... har visserligen kopierat in det från skivan... vet inte om det funkar om man kör över iso från datorn men det skall det ju göra....
Gran Turismo4 funkar dock inte för mig men kan bero på att jag har ett stort svart hål i min disk... 5spel syns inte ens på listan o 5gb bara försvann för en vecka sen...
Driv3r funkar inte att lägga in för mig, står något i stil med "Inserted disc is not a valid CD/DVD"
Syphon Filter : Omega Strain funkar att lägga in, men inte att starta
Du har väl antagligen en taskig kopia på Driv3r, det spelet är det inte alls något problem med.
Syphon Filer skall du aktivera Mode 3 på, har du gjort det. Det funkar utan problem för mig iaf.
Man kan inte rapportera att ett spel ej funkar om man utgår ifrån typ en nerladdad kopia som är bränd på en skiva. Det kan ju lika gärna vara fel på ISOn. Sedan måste man ju prova alla 8 kompabilitetslägena också.
Meningen med tråden var att lista spel som funkar/funkar inte med HDLOADER & omoddad PS2 inte spel som är nerladdade och brända som orsaken kan vara felande ISOs eller dåligt brända. Jag antar att de du listade var brända annars så ger inte PS2an det meddelandet.
Nu har jag testat Castlevania och det verkar funka perfekt.
Däremot Syphon Filter får jag bara fungera fram till och med träningsuppdraget.
Efter videosekvensen inför första riktiga uppdraget fastnar den på "loading" - oavsett vilken mode jag testade.
Comment