Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

HD Advance

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• HD Advance

Någon som vet mer om HD advance? Har bara läst lite på www.ps2ownz.com, ska enligt dem vara bättre än hdd loader.

Kommer ni att ta in den på psxcare om det verkar lovande?
    Avstängd - frågat efter HD LOADER filer.

Original inlägg av johanmx
    Någon som vet mer om HD advance? Har bara läst lite på www.ps2ownz.com, ska enligt dem vara bättre än hdd loader.

Kommer ni att ta in den på psxcare om det verkar lovande?
    ps2ownz har sysslat med smutskastning av HD loader ett bra tag nu, jag litar inte på folk som säljer sina produkter genom att smutskasta andra.

Comment

Vet du inte att PS2Ownz är ett PS2-forum de säljer ju ingenting. Vad har medlemmarna på PS2ownz gjort förresten för att smutskasta HD Loader då??
      PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

Comment

Men HD loader har sina uppenbara problem. Jag önskar mest att det dyker upp en freeware version (typ DC loader till dreamcast) så man slipper gå o köpa en ny version så fort sony utvecklar nya kopieringsskydd. Lite konkurrens hade iaf. inte skadat.
        Avstängd - frågat efter HD LOADER filer.

Comment

Original inlägg av johanmx
          Men HD loader har sina uppenbara problem. Jag önskar mest att det dyker upp en freeware version (typ DC loader till dreamcast) så man slipper gå o köpa en ny version så fort sony utvecklar nya kopieringsskydd. Lite konkurrens hade iaf. inte skadat.
          ps2ownz har ju gjort en version av hdloader som är fri

bara det att man måste antingen ha en orginal ps2 skiva i trayen på v9,v10 men de andra laddar direkt från minneskortet med dms3

Comment

PS2ownz har aldrig gjort någon hackad version av HD Loader det är någon som fixat detta och sedan skrivit att det de som gjort den. Den funkar iaf bra och jag kör den på min v7 utan probbs. Finns ju även en crackad version att ta hem och bränna ut och den funkar bra den också.

Om man har köpt original versionen av HDL så kommer man att få kunna upgradera den när de släpper en ny version, det står på deras hemsida.

Comment

Original inlägg av danne.sk
              Vet du inte att PS2Ownz är ett PS2-forum de säljer ju ingenting. Vad har medlemmarna på PS2ownz gjort förresten för att smutskasta HD Loader då??
              "Sälja" är bildligt talat!

Vaddå medlemmar, jag pratar om deras news

Comment

PS2ownz har inget med försäljning att göra så jag förstår inte vad du menar med "jag litar inte på folk som säljer sina produkter genom att smutskasta andra", de säljer ju inget så vad syftar du på isåfall när du säger "säljer sina produkter".

Ps2ownz är ett forum av och med medlemmar och skriver du att "de" smutskastat HD Loader så förutfattar man att du menar medlemmarna. Nyheterna skrivs av de som driver forumet och medlemmarna av forumet. Vad är det som du menar med "smutskasta" då. Jag har då inte upmärksammat någon smutskastning där iaf, snarare tvärtom. Annars så skulle de inte lägga upp & snackas om program som gör det möjligt att t.ex. kopiera in spelen på disken från datorn.
                Last edited by danne.sk; 2004-07-27, 22:22.

Comment

ps2ownz har då inte smutskastat hdloader de har dock inte skrivit bra saker om pirat versionen som är släppt i deras namn.
                  "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

HD Advance är en rip off av HDD Loader. Dom levererar två skivor. En för små TOC och en för stora men lägger man över spel direkt med HD Dump eller WinHIIP så behöver ma ninte bry sig.
                    Och det är bara en tidsfråga innan första programet som för över direkt via nätverk kommer...

Comment

http://www.hdadvance.com
                      Hmm... har jag inte läst texten på en annan sida... appropå ripp off
                      och http://www.hdloader.com/ har laggt ned...
                      Vad är det som händer egentligen?

Comment

Sony var på DMS (som säljer HDD Loader) och DMS blev rädda (med all rätt)...

Comment

KTD: vad står KTD för? har undrat det i ett par år nu.
                          "I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."

Comment

En superhjälte (som jag) kan ju inte avslöja sin identitet...

Comment

attans,

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X