Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

HDL och GTA: SA

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jag har förbeställt GTA: SA nu. Tradition har ett speciellt erbjudande nu där man kan lämna in 2 st original spel och förbeställa det. Då betalar man bara 99:- när man hämtar ut det den 29 oktober. Längtar!!!
    Ps2 v.9 Ripper 2
    120Gb WD Caviar
    HDLoader

Comment

När jag fått spelet ska jag försöka få in det på HDLoader. Hör av mig om jag lyckas..... eller om jag inte gör det.
      Ps2 v.9 Ripper 2
      120Gb WD Caviar
      HDLoader

Comment

Det här med att göra om DVD9 till DVD5, tips på verktyg för det framgår inte riktigt hur man ska göra.

Comment

Det finns guider och patchprogram för att fixa det på nätet och andra forum men vill inte länka till dem pga av risken för att bli bannad av dem, många förstår nog vilket forum jag menar.

Ett tips är att söka på nätet eller DC efter typ "DVD9 to Single Layer Tutorial".
          PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

Comment

Hmmm, vet tyvärr inte vilket forum du menar, men jag får väl försöka att söka runt lite. Tack ändå!

Comment

Kolla i denna tråd så vet du vilket jag menar.
              http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=15982

Comment

.

Verkar inte vara duallayer trots allt! Finns ute nu!

Comment

Det är en maxad DVD5 skiva på 4 499 767 296 bytes. Alltså inte DUAL-layer.

Jag har "hört" att det fungerar utan problem med HDloader.

Det ska inte vara några problem att spela frånHDn. Men jag tror man måste installera dem via .ISO och nätverket.
                  Last edited by xtrem; 2004-10-21, 12:21.

Comment

spelet finns ju ute nu som iso fil. är dte nån osm lyckats föra över det genom datorn till ps2s hårddisk? har det fungerat bra?

Comment

Det funkar med HDL.

Comment

ok, men fungerar det bara att kopiera från dator eller fungerar det också genom att installera vanligt genom ps2?

Comment

Varför skulle det inte det?? Det är ju ett vanligt DVD-spel.

Comment

Ni som har laddat ner spelet och fört över det till hårddisken. Är det en perfekt kopia? är det nåt fel med nåt? har hört att man inte kan byta låtar på radion.. nån mer som har samma problem?

Comment

Ja, det funkar bra även att byta radiostationer, bara man vet hur man skall göra. Inte samma som de tidigare spelen.

Comment

Danne kan du inte bara klargöra det en gång för alla?

Funkar det med HDloader?

och i så fall kan man kopiera spelet direkt till HD'n från en originalskiva eller måste man föra över spelet till HD'n via datorn?

MVH

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X