Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

HD Advance 2.0

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Toobe: Har man inte något chip i PS2an så vill man ju gärna ha den trycka skivan för att utnyttja HDn. Om man nu inte vill hålla på att krånga med att lägga in det på minneskortet och trigga applikationen med en PSX-skiva eller inte har kunskapen till det.
    PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

Comment

patchen använder du på hdloader.hlf alt hdadvance.hlf

Men som danne.sk sa. Så är det bökigare om du inte har chip.

Comment

Saknar både kunskapen, orken och chippet så jag får nöja mej med retail-versionen =)

Comment

VAr precis å hämtade en splitters ny Segate Barracuda 200GB, stoppa i den i PS2:an och tryckte in HD Advance 2.0, funka prima, frågade om jag ville formatera disken för den var oformaterad, formaterade, gick på ett par minuter, håller precis på i nuläget på att lägga in GTA:SA, 20% och ännu inga read errors

Återkommer sen med eventuella händelser

EDIT:
          Allt gick bra och spelet fungerade utmärkt, ska se om jag orkar ta ur disken å lägga in spel via datorn eller om jag ska fortsätta lägga in spel gen om skiva i ps2:an
          Last edited by Jimmz; 2004-10-22, 14:46.
          Kung kola.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X