Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

problem med färg på spel trots chippning?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• problem med färg på spel trots chippning?

Hej..

Jag har problem med att vissa spel är svart vita, trots att jag har chippat min PS2 med ultra ripper 2.

Jag kan spela spelen mha HDloader, men det är svart-vitt, vilket är väldigt störande.

Är det ngn som har en förklaring till detta problem?

Jag har även försökt o justera mha olika mode-lägen, men det hjälpte ej?

MVH

http://forum.psxcare.com/support/showthread.php?t=3468
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Men jag har ju ettt ultra ripper 2 chipp installreat, skall det inte räcka för att komma undan det problemet?

Comment

Varför skulle det det? Har du köpt det hos någon skumraskaffär som lovar en massa saker som inte finns i verkligheten...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Ursäkta att jag ställer frågor, det verkar som om ngn blir upprörd då

Comment

Ehhh, kyl ner nu :->)

Comment

Du kör väl NTSC-spel. Skaffa en RGB-kabel så blir de inte svartvita om tvn stödjer RGB. Det spelar ingen roll om PS2an är chippad eller ej.
              PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X