Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

[NOOB] HDL vs. HDA och många andra frågor!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Hehe yopp, men har lite ont om pengar pga 120GB hårddisken + addaptern :P. Det blev cirkus 500kr med frakt och allt att beställa en RGB kabel och hd advance v2.

Om jag beställer HD Loader från PSXCare, vad får jag då?? (Den som kostar 290:-?)... Lika bra att köpa den ist :P
    Eller borde jag kanske chippa istället? En normal chip.. för cirkus 300:- (De chippar rätt så billigt i Malmö, max 700kr)??? Tror jag chippar...

BTW! De spel, som tex Ratchet and clank 3 och Jak III som inte funkar på HD Loader, kan jag bränna de på DVD (eller CD) och spela på PS2an helt normalt?

Vad tycker ni??

Någon som fått igång MGS3 eller Prince of persia???
    Last edited by coldturkey; 2004-11-18, 19:40.

Comment

"BTW! De spel, som tex Ratchet and clank 3 och Jak III som inte funkar på HD Loader, kan jag bränna de på DVD (eller CD) och spela på PS2an helt normalt?"

Ja om du bränner på bra skivor.

Comment

Original inlägg av spel
        "BTW! De spel, som tex Ratchet and clank 3 och Jak III som inte funkar på HD Loader, kan jag bränna de på DVD (eller CD) och spela på PS2an helt normalt?"

Ja om du bränner på bra skivor.
        Okej, skönt att höra! Skirvor som Veratim, Princo? Måste man ha en speciell chip eller funkar en vanlig chip?

Comment

Det går bra med vanligt chip.

Verbatim funkar inte så bra i just min ps2. Men funkar för mina kompisar, så det bästa är att köpa ett test paket och se vad just din ps2 tycker om.

Tdk dvd-r kör jag med, och ibland Premium dvd-r från http://www.********.com/shop/default.asp?SetLng=6

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X