Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Någon som kan eposta eller skriva några bra PS2/console hubs i DC här? Har inte hittat några hittills, förutom ett. Men den hubben var inget vidare, inga slots öppna etc!
Om någon har tillgång till några bra privata hubbar så är jag intresserad;
Har just nu tillgång till de senaste PS2 spelen, samt XBOX och NGC (Dock kör jag bara PS2 just nu). Jag behöver typ lite äldre spel, många requests från folk som jag måste "fixa". Har cirkus 400GB hårddiskutrymme + annat smått. 100MBIT @ ip.pluggen.com, LAN T3/T1.
Vad pratar du om för server och vems? DC-hubbar kan hitta via andra hubbar och via olika forum på nätet men för det mesta är det ganska svårt att komma in på regg-hubbar eftersom de vill bara ha in människor som är "kända" för dem samt har stor share och snabba linor, annars så är det ingen mening med en regg-hubb.
Jag har riktigt stabil och bra lina på 10/10mbit , men jag har inte hittat nån vidare bra hubb för ps2 spel.. , har letat som en idiot!. Jag går gärna med och reggar mig om de finns några privata 10mbits hubbar för ps2 spel , tips ? , skicka e-mail omgående!
Comment