Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

PAL spel som funkar med HD advance

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

vet ej svaret på det....nån av veteranerna kan säkert :-) jag har bara min HDD fast i ps2èt.

men jag efterlyser andra 2.1 användare som har bra lista på exakt vilka som funkar....själv kan jag bidra med....5-6 stycken hittills...

Comment

jasså? beställde du den ifrån psxcare.com? för ja har inte fått min ännu. beställde den igår. en hd advance o en hårddisk. va e skillnaden mellan 2.0 och 2.1 då??

Comment

nej, jag gjorde faktiskt inte det. fick svar snabbare från en annan. det s t å r att man beställer 2.0 men det står 2.1 på skivorna. 2.1 är ju oxå den versionen som nämns på www.hdadvance.com

vet nån var man kan hitta HD loader eller annan tidigare upplaga. jag e nyfiken på o jämföra lite....

Comment

Varför skall du ha en äldre version av HD Advance eller HD Loader?? Det är ju samma produkt med annat namn men den nyare är förbättrad med bl.a. stöd för större diskar m.m. Jag har bägge och det finns ingen fördel med de äldre.
          PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

Comment

jag litar helt o fullt på dig i det ärendet......satsar vidare på detta istället

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X