Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

d å l i g kompabilitet med HD advance 2.1

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• d å l i g kompabilitet med HD advance 2.1

känner mig besviken på produkten. har än så länge bara försökt konvertera 5-6 spel......resultat : 2 st ( Shrek 2 och Knockout Kings 2002 blir det felmeddelanden på..."some errors bla bla bla......o sen stannar allt av". snacket om 95% känns som riktigt bullshit....eller ?

japp alla spel är som det näms tidgare inte kompatibelt
    403 11 GÖTEBORG
    www.sweclockers.se
    x
    här har vi en lite malgroda

Comment

jo jo, men dom slår sig ju för bröstet o pratar om 95 %.....tror snarare 50 % är nära sanningen....Spiderman 2 går iaf upplysningsvis....

nån som vet andra games som b e r g s ä k e r t går...?

Comment

Det är massa spel som funkar. De flesta som står på listorna är ju spel som behöver ett speciellt mode aktiverat för att funkar eller de som inte funkar alls, majoriteten av spelen funkar ju.
        PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

Comment

jag har väl haft nybörjar-otur antagligen :-)

ska se om jag får nån hjälp på traven med o dra över från PC´n istället nu...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X