Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hårddiskar

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

ok sicken tur att de bara va HDloadern det berodde på:-D

Comment

ok....jag har hittat en 80gb 8mb cache minne maxtor...skulle den funka om jag köpte hd loader??

Comment

Det ska ju gå bra efter som psxcare säljer sånna hdd .
        http://www.portforward.com/
        http://image52.webshots.com/152/3/74...9xmWoUm_ph.jpg
        jävla sirmupp på lunarstorm

Comment

jag har haft en maxtotor hådisk den lätt som fan i min dator .jag bytte hårdisk till samsung och den låter ingenting
          jag skulle alldrig välja maxtor utan samsung eller segagate hårdiskar
          403 11 GÖTEBORG
          www.sweclockers.se
          x
          här har vi en lite malgroda

Comment

Jag har kört de flesta märkena på diskar och jag håller med Mr.Khyron om att Maxtor är bland de ljudligaste. Diamondmax 10 modellen skall vara tystare men jag skulle hellre också rekommendera Seagate & Samsung för de är riktigt bra och är tysta och vibrerar inte lika mkt som de övriga. Hitachi funkar bra & är tysta de också men vibrerar lite mera och det blir lite mera resonans då i t.ex tv-bänken eller om man har det på ett bord.
            PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

Comment

Diamond10 är väldigt tyst enligt mig... å 9 är som ett sågverk.. så ja.. stor skillnad

Comment

jag har haft Hitachi och haft värdefull data i den.Det var 80gb data och det tog över 24 timmar att kopiera till maxtors hårdisk.Sen när jag kopierade från maxtor till segagate då tog det bara 1 timme .Det bevisar att Hitachi är den långsamaste hårdisken som finns.
                403 11 GÖTEBORG
                www.sweclockers.se
                x
                här har vi en lite malgroda

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X