Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tenchu Fatal Shadows Problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tenchu Fatal Shadows Problem

jag får inte i gång senaste tenchu spelet från HDDn är det nån som har testat och kunnat spela det? jag har testat alla modes jag kom på i olika kombinationer men det blir bara svart skärm... skulle bli tacksam om nån hade en smidig lösning

Vissa spel funkar helt enkelt inte..... tyvärr. Men jag vet inte om det finns typ patchar som man kan patcha spelet med innan man lägger in det på ps2:an.
    Ps2 v.9 Ripper 2
    120Gb WD Caviar
    HDLoader

Comment

Problemet med Tenchu är att man bara kan spela tills man väljer karaktär.
      men om har tillgång till en save fil en bit in i spelet så funkar det på hårddisken sen.

Comment

det är väll Tenchu: Wrath of Heaven som har det problemet? och för mig så botar inte Fatal Shadows alls :/ får väll bara kolla om det är nått annat som är fel .ISO filen eller nått

Comment

fixade sig tack vare ett annat forum... det fans en patch

Comment

Dela gärna med dig av info

Comment

här finns lösningen på ps2-scene.orgs forum

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X