hejsan. jag har en ps2a v3 som snart har gjort sitt. Men jag undrar om man kan skita i den o bara ladda spel från en hd. jag har läst att man måste ha nån prog. vara som heter HDloader eller liknande. måste man har skivan i för att det ska gå? annars kastar jag min ps2a o kanske går över till xbox som jag fram tills nu ogillat starkt. vore tacksam för snabbt svar.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
ps2a med trasig laser, använda hd istället?
Collapse
X
-
Din laser måste endå funka med hddloder.pga att du läger in en hddloder skiva inan du väljer spel från hdd.Hur tror du att du ska kopiera in ditt spel från skivor om din laser inte kan läsa spelen?
- Citat
- Flag
-
Du behöver ett chip med funktion för att ladda program från minneskortet (dms4 t.ex.) samt hjälp av någon som lägger in hdloader på minneskortet.Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment

Comment