Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nån som fått Gran Turismo 4 och fungera?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nån som fått Gran Turismo 4 och fungera?

Jag får inte GT4 och funka? med hdadvance, någon som vet om det ska fungera?

hdLoader comtability list
    http://homepage.ntlworld.com/casey.m...patibility.htm

verkar vara nere vid detta ögonblick..

Kan det vara fel på RLS:en?? Gran_Turismo_4_PAL_PS2DVD9-STRiKE

Nu har jag testat alla 8 modes, inget fungerar kommer bara till varningtexten, där det står att allt är på låtsas och att man ska ha seatbelt och sånt....

Nån som kommit längre???
    Last edited by putt3; 2005-02-23, 21:25.
    ps2v5 "Omoddad" w/Launchelf 3.4, HDLoader 0.7c, HDL_Dump Server, ToxicLoader, DMS Format Tool 1.0, SMS Media Player.......

Gran Turismo 4 Prologue Mode 2

Enligt www.hdadvance.com

vet tyvärr inget mer

Comment

Jag har också fått hem den men den funkar inte alls, inte i någon av mode.
      man får nog vänta tills en JAP NTSC den verkar funka enligt listan i mode 3

Comment

Eftersom spelet använder sig av DVD9 går det inte att få det att fungera, med eller utan HDA/HDL. Hittills har ALLA release:s bilvit nuke:ade pga detta. Just nu kan man bara vänta på en proper release som funkar, eller en DVD5 release. Dock kommer detta ta ett tag då DVDn har ett skydd som release gruppen har svårt att komma förbi.
        Så, Grand Turismo 4 = NOT COMPATIBLE!

Föresten, hur ändrar ni Mode? För jag kan bara ändra det från WinHIIP..

Comment

Original inlägg av coldturkey
          Föresten, hur ändrar ni Mode? För jag kan bara ändra det från WinHIIP..
          Select

Comment

Någon som har köpt en NTSC verison o kunnat lira på en chippad ps2?

Comment

Gran_Turismo_4_PAL_PS2DVD9-STRiKE är väl nukad?? (not.working) var väl anledningen oxå, minns inte riktigt bara.
              Xbox 360: Samsung iXtreme - Xbox 1.6b: X3 - PS2: DMS3 - PSP: 3.71 M33

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X