Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

WinHIIP och 200Gb HD

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• WinHIIP och 200Gb HD

Köpte för ett tag sen en 200Gb HD till min PS2:a som kör HDloader 0.7c. Hdloadern visar hårddisken som 189Gb vilket jag kan förstå och godkänna, men när jag har hårddisken i datorn eller över nätverket med WinHIIP V1.7.3 eller HDldump visar datorn att den är på 135Gb. Så min fråga lyder:

Hur gör jag för att fylla upp de där sista ~50Gb om jag inte vill dumpa internt (HDloader)???

Hårddisken är formaterad i HDloader 0.7c.

Din dator verkar sakna LBA48 stöd, googla lite på LBA48. Eventuellt räcker en biosuppdatering på din pc, eller så måste du mixtra lite i windows registret, eller så måste du köpa en modern hårddiskcontroller för ett par hundralappar.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Fast det konstiga är ju att även HDldump visar 135Gb över TCP/IP och där borde väl inte LBA48-stöden spela någon roll?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X