Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Battlefield2 modern combat

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Battlefield2 modern combat

Jag undrar om spelet fungerar med HDloader (inte advance eller ngt liknande).

MVH

NTSC-versionen fungerar i alla fall:
    http://list.ps2hd.com/index.php

Comment

Original inlägg av Mr. Velcro
      NTSC-versionen fungerar i alla fall:
      http://list.ps2hd.com/index.php
      Jo, men hur är det med vår egna som kan köpa i butiken dvs PAL?

Jag skall ju köpa spelet, men jag vill gärna veta först om det går att föra över det till HD'n.

MVH

Comment

Ifall NTSC fungerar, fungerar säkert PAL också. Brukar dock vara problem att gå online med spel som körs ifrån hårddisk, kolla det först innan du köper - online är väl liksom grejjen med BF2 om jag fattat det rätt..

Comment

Original inlägg av Mr. Velcro
          Ifall NTSC fungerar, fungerar säkert PAL också. Brukar dock vara problem att gå online med spel som körs ifrån hårddisk, kolla det först innan du köper - online är väl liksom grejjen med BF2 om jag fattat det rätt..
          Men är det ngn som är 100% säker på att spelet fungerar i HDloader i PAL, för att tanken är att jag skall köpa spelet rätt snart?

MVH

Comment

tanka hem spelet och testa? funkar det så funkar orginalet oxå.
            Xbox 360: Samsung iXtreme - Xbox 1.6b: X3 - PS2: DMS3 - PSP: 3.71 M33

Comment

Try before buy?

Comment

prövar just nu. min stannar på 38 %........o där e den fast...ska försöka orka fatta hur man kan föra över via pc istället....

...fast jag kör ju iofs HD advance 2.1...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X