Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Var kan man köpa det och fungerar det för Pal?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Var kan man köpa det och fungerar det för Pal?

På flera sidor hittar jag HD loader kits men jag hittar inte en svensk sida som säljer HD loader. Vet ni någon?

Samt, är det 100% kompatibelt med Pal? Så att jag kan spela NTSC spel på den?

HD Loader har utgått, ersätts med

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=298
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Original inlägg av Hansi Visa Inlägg
      HD Loader har utgått, ersätts med

http://www.psxcare.com/product.php?xProd=298
      Men har ni inget paket? Jag har ett gammalt ps2 (ej slimcase).

Med andra ord HD Advance, Netword Adapter, HD i ett?

Samt fungerar NTSC spel på det?

Comment

Du får beställa det du behöver separat.

NTSC fungerar
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tackar tackar för infon ^^ Nu ska man bara komma över sin beslutsångest

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X