Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ps2an läser ej dvd-r spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ps2an läser ej dvd-r spel

Hej hej

jag har en ps2a med ett pro2 chip (tror det heter så köpte den i malaysia så jag e ej säker, om pro2 inte existerar så är det ett messiah) Den kan läsa alla original filmer och spel och cd-r spel samt dvd-r filmer som jag bränner ut på verbatim och princo skivor.
    Problemet är att den inte läser dvd-r spel har provat att bränna ut flera olika som jag vet fungerar i 1x hastighet på princo och verbatim skivor men det fungerar ändå inte.
    Nån som vet vad felet kan vara`?

Det kan vara en felaktig montering av chippet, eller så är det något skumt chip som inte har stöd för dvd-r.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

men den läser ju dvd-r filmer och dvd kopior från malaysia
      borde den inte klara dvd-r spel då oxå?

Comment

Originally posted by OlleRytter
        men den läser ju dvd-r filmer och dvd kopior från malaysia
        borde den inte klara dvd-r spel då oxå?
        Chippet har ingenting med filmer på dvd-r att göra, dina filmer fungerar precis lika bra på en PS2 utan chip (om dom inte är regionskodade)
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X