Kan man bränna ned mer än en backup på en dvd, som man kan med XBOX???
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Flera spel på en dvd
Collapse
X
-
Om du menar det som står i rubriken "flera x-box spel på en dvd skiva" så är svaret jaa det kan man. Jag använder ett program som heter "ISOCraxtion" det ligger med på X-boxen´(om den är "moddad"). Jag har gjort tre stycken skivor med sex stycken spel på varje och det funkar bra.Original inlägg av KurikKan man bränna ned mer än en backup på en dvd, som man kan med XBOX???
- Citat
- Flag
-
den verkar tydligen inte vara "klistrad" längre. du får söka runt lite isåfall. borde finnas på dc annars."I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
- Citat
- Flag
Comment
-
nej, men jag vet till 100% att det går. Har dock aldrig hört talas om game creator.
fråga på ps2ownz.com forum. det är det största seriösa ps2 forumet jag känner till."I'll keep it short and sweet -- Family. Religion. Friendship. These are the three demons you must slay if you wish to succeed in business."
- Citat
- Flag
Comment

har haft det en fil som man lägger på cd skivan och sedan väljer man var spelen ligger på cd:n
Comment