Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Snälla hjälp mig!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Snälla hjälp mig!!!

Hej jag undrar hur man man kopierar ett orginal ps2 dvd spel till en tom dvd-r skiva med record now max eller alcohol 120% eller nero6 eller DVD Decrypter jag skulle bli jätte glad om ni förklarade hur man brände med nåt av dom programmen ett orginal ps2 dvd spel Jag ber er snälla svara.....jag har dvd-brännare om ni undrar

Tack i Förhand

använd funktionen "sök" här på forumet.. jag lovar att du kommer hitta svar på just den frågan i ett tidigare inlägg

Comment

Använder nero 6 det funkar bra.

Comment

måste man ha speciela inställingar på nero6 vilka ska man ha då om man måste????

Comment

ja, du måste gå till dvd copy sen spelar det ingen större roll hur du läser och bränner men jag brukar köra i 1x

Comment

hur går det till...jag kan bara bränna i minst 4* .. hmm.. man måste väl kunna fixa så man kan bränna i mindre hastighet... har inte tänkt på det innan, men det vore bättre om man bränner i 1*.. så håller d längre kanske !?

Comment

ok, pröva med att köpa dvd skivor som bara klarar 1x så borde det gå

Comment

ahaa.. så det har med skivorna att göra...jajja

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X