Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur bränna GI. Filer??

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur bränna GI. Filer??

Har ett spel i GI.fil som jag tänkte prova bränna, det e två stora filer men jag vet ej vad göra med dem,.,. ngn som har en aning? Tacksam för svar...

undefined

[QUOTE=nike1]Har ett spel i GI.fil som jag tänkte prova bränna, det e två stora filer men jag vet ej vad göra med dem,.,. ngn som har en aning? Tacksam för svar...

1.Ta bort den gula texten här man får ont i ögonen av den.

2. Fixa ett program som heter record now max.
    Last edited by spel; 2004-05-03, 01:57.

Comment

he he,... det tackar jag för.. ja det var tusan det gula var ingen häjdare ,)

Comment

.gi = image format sök lite på .gi burning program har glömt namnet på programet jag använde förut

Comment

skall

genast kolla tackar...

Comment

har hittat 2 st Prassi PrimoDVD och Stomp RecordNow MAX du kan ju leta efter dom

Comment

använd dvd decrypter... funkar bra.. är det flera .gi filer så öppna den minsta.. eller så öppna den minsta å kolla att de andra gi filerna står med..
              .::Lampan::.

Comment

Tackar så himlans mycket =))

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X