Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur bränner man PS2-spel!?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur bränner man PS2-spel!?

jag har inte så stor koll på det här med att bränna in ps2spel som man fört över till datan. jag har .bin och .cue filer och undrar om man ska bränna in båda filerna på skivan och isf i vilken ordning? och ska man ändra på några andra inställningar i t.ex. nero innan man bränner!? och kvittar det om man bränner på CD- eller DVDskiva? ska man bränna som dataskiva, audioskiva eller vad!?
    hoppas någon har lust att hjälpa en med inte lika stor koll....

Öppna cue-filen i ett program som "förstår" det formatet. Cue-filen talar om för brännprogrammet vad som skall göras med bin-filen.

Formatet används av programmet cdrwin från www.goldenhawk.com, men även andra brännprogram kan hantera det.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X