Bara att det är en Iso fil. Ska de va så???
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Iso & Bin
Collapse
X
-
Nej, det skall inte vara så. Leta reda på "burn image" funktionen i ditt brännprogram.Original inlägg av EkiBara att det är en Iso fil. Ska de va så???Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...
- Citat
- Flag
Comment
-
Varför brände du inte som burn image från början, Spel skrev ju de i det andra inlägget i tåden? Att spelet inte startar på en gång är inte ovanligt, beror ju på hur "bra" din PS2a kan läsa skivan. Du kan ju ha en dålig laser.PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag tror att det bara funkar med DVD+/-R och inte RW. Original så stödjer de nyare PS2orna RW-skivor men jag vet inte om de stödjer brända spel på -RW när det är chippade. Tyckte jag läste någonstans att det hade med antal kablar från chippet till laserns styrkort men jag är inte säker, någon annan som vet?PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.
- Citat
- Flag
Comment

)
Comment