Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kan man bränna alla PS2-spel!?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kan man bränna alla PS2-spel!?

Jag har gjort backupkopior av alla mina PS2-spel, men nu när jag ska göra det av mitt "Dancing Stage Megamix" så går det inte. Det står flera gånger "Unrecoverable read error" när jag försöker bränna i Nero och sen när jag ändå bränner färdigt och försöker spela i mitt PS2 så läser skivan om och om igen men inget händer. Kan det vara nåt kopieringsskydd eller liknande och kan man i så fall komma runt det på något sätt?
    Vore tacksam för hjälp med detta.

Det ska gå att bränna alla spel.
    Testa att läs sakta, bänn sakta, Testa andra märken på skivor.

Comment

Jag har testat till och med på den lägsta hastigheten men det står likadant ändå. Och det där med "Unrecoverable read error" står redan när jag för över filerna från originalskivan till datorn så det har inget att göra med vilken skiva som jag sedan bränner med i alla fall... Och själva originalet är helt repfritt. Vet du nåt annat som kan vara fel!?

Comment

Ok när det står Unrecoverable read error" då känner ditt brännar program att skivan är deffekt. Har du flera läsare i dator kan du pröva att läsa från dom. Men det kanske inte hjälper. Annars får du laddda spelet från nätet.

Comment

Nä jag har bara en läsare tyvärr... men kan man då ladda ner spelet från dc++ istället då? Vad skriver man in då ungefär för att få hitta rätt filer?

Comment

Jag kör inte med dc++ så jag vet inte om det finns där.
            Men sök på Dancing, ps2 spel.

Comment

en sista fråga då bara... =) hittar inte det på dc++, men vad använder du för program istället? kanske finns mer ps2 där istället...

Comment

Det finns ju i princip obegränsat med hubbar på DC.... så jag e helt övertygad om att det finns.

Comment

Original inlägg av Steffolito
                  en sista fråga då bara... =) hittar inte det på dc++, men vad använder du för program istället? kanske finns mer ps2 där istället...

Jag använder "Abc" En bittorrent klient.

Det är webbaserat. Jag vet var man laddar just ditt spel, men man får inte skriva bittorrent länkar här tyvärr. Men kan säga att det är en av dom sidorna som har mest saker.

Comment

Original inlägg av spel
                    Det ska gå att bränna alla spel.
                    Testa att läs sakta, bänn sakta, Testa andra märken på skivor.

halloj
                    vet det är olagligt, men....... vill ha tips om nån som kränger brända ps2-spel
                    tackar!
                    (erovrarn@*******.com)

Comment

Är du inte riktig??? Köp spelen själv istället!
                      PS2 v7 w/Ripper 2 GOLD & PS2 v9 w/o modchip.

Comment

Till "spel"!

Du kan ju alltid maila mig länk istället om du vill..!? =)

Comment

Kan tyvärr inte det. Hansi har tagitbort att skicka mail till andra här. Och om man skriver länken här blir man bannad och det vill jag inte.

Comment

steffolito prova att söka på bittorrent så får du nog fram lite sidor
                            frågan har varit uppe förut
                            "Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."

Comment

jo jag har hittat abc nu o laddat ner det, men hur funkar det? måste man själv skriva in varje adress manuellt, o hur hittar man såna adresser!? allt e ju bara helt tomt....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X