Jaså det har de? Det har jag inte hört talas om. Men jag har bara en PStwo (v12) numera, så jag är själv inte så intresserad av de äldre längre.
Jag har inte påstått att just de Platinum som du har är kassa. Uppenbarligen funkar de (för dig) - men den informationen är inte så värst mycket värd för oss andra. Det vara bara det jag försökte säga. Det vore IOFS rätt intressant tycker jag att få veta vilken dye det är på dina Platinum.
/M
--
PSTwo w. DMS4 Pro ToxicBIOS 1.3 + PSX w. MultiX
Jag har inte påstått att just de Platinum som du har är kassa. Uppenbarligen funkar de (för dig) - men den informationen är inte så värst mycket värd för oss andra. Det vara bara det jag försökte säga. Det vore IOFS rätt intressant tycker jag att få veta vilken dye det är på dina Platinum.
/M
--
PSTwo w. DMS4 Pro ToxicBIOS 1.3 + PSX w. MultiX

...men men.ingen idé att flama posts härinne.,..säger bara vad som har fungerat bra för mig...men visst olika ps2or gillar olika dvdmedia.Dessutom borde du inte köra dvd+r skivor i ps2an,därför att den har svårare att läsa av det..så vill du skona den iaf lite så kör hellre på minus-skivor
*
Comment