Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

cd-r skivor

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• cd-r skivor

är det någon som vet vilket märke som funkar bäst när man gör backup på ps2 spel? jag har kört med verbatim till mina psxspel och det funkar bara fint,undrar om det funkar lika bra till ps2 spel? hansi om du läser det här så undrar jag varför kostar psxcare´s verbatimskivor så mycket? (20-25 kr st!!) när man kan köpa ett 10-pack under hundralappen? detta är ingen kritik jag bara undrar! mvh/peter

Japp, kör men Verbatim!!! Klart bäst.

Comment

Vi är inte så intresserade av att sälja cd-r skivor eftersom de flesta butiker mest har det som lockvara.

Ett tag sålde vi svarta cd-r skivor innan det blev en "vanlig" produkt som gick att köpa överallt.

Nu säljer vi mest enstaka skivor ur vårt lager "för eget bruk" ifall någon i butiken absolut behöver ett par. Därav priset.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Tjabba!
        Är det lättare för PS2:an att läsa "svarta" cdrskivor??

Comment

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by m8rix4ever:
          Tjabba!
          Är det lättare för PS2:an att läsa "svarta" cdrskivor??
          </font>
          För mig funkar svarta helt ok.(bättre än Verbatim) Men det kanske inte är så för alla

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X