Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

rippning

Collapse
X
  •  
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• rippning

Hej någon som vet hur man rippar capcom vs snk 2? Har en dvd läsare och en brännare
    kan någon säga exakt hur man gör för att rippa? Mvh Daniel

------------------
    daniel_e53@hotmail.com

Jo man går in på en sida tex www.megagames.com där man laddar hem en ripp guide över spelet där det står exakt hur man ska göra

------------------
    det löser sig sa gubben som sket i badkaret...

Comment

jag har redan varit där och kollat!Men när jag har laddat hemm rippfilen hur gör man sen? Det står inte där
      daniel_e53@hotmail.com

Comment

köp spelet på orginal
        I've come to kick ass and chew bubblegum, and im all outta gum.

Comment

idiot det har jag! Vad tror du om mig ?

[This message has been edited by daniel_e53@hotmail.com (edited 18 April 2002).]

<small>[ 05 May 2002, 13:25: Meddelandet redigerat av: daniel_e53@hotmail.com ]</small>
          daniel_e53@hotmail.com

Comment

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by daniel_e53@hotmail.com:
            idiot det har jag! Vad tror du om mig?</font>
            Hmmm, vårdat språk är bra mtcket trevligare även om du inte tycker om nåns inlägg...

Comment

Det är inte lagligt att ha kopior som man ej har orginal till och man får bara ha en kopia / orginal

[This message has been edited by daniel_e53@hotmail.com (edited 21 April 2002).]
              daniel_e53@hotmail.com

Comment

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by daniel_e53@hotmail.com:
                Det är inte lagligt att ha kopior som man ej har orginal till och man får bara ha en kopia / orginal

</font>
                Lägg av med dina onödiga kommentarer
                Läs lite piratkopierings lagar innan du säger att de är olagligt för de behöver inte alls vara olagligt!

Det är i vissa fall olagligt o äga en kopia av ett original så sluta!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X