Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur Patchar man och vilket progg ska man använda?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur Patchar man och vilket progg ska man använda?

Hej!

Jag har ett PS2 + NEO4.0, och nu undrar jag, vissa spel funkar inte som exempelvis NHL2002, BURNOUT...hur ska jag få dessa att funka? vilka patchar ska man använda, hur gör man när man patchar, vart hittar jag patcharna.
    Gärna en bra och enkel förklaring skulle vara jättetacksamt!

Leta reda på ett patch program som herer ADR Patcher. Kör din .bin fil och sen är det bara att bränna det och köra.

Comment

Tackar ktd!

Efter jag kört ADR Patcher på bin-filen behöver jag köra även ECCRegen på filen efteråt eller räcker det med ADR?

<font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by ktd:
      Leta reda på ett patch program som herer ADR Patcher. Kör din .bin fil och sen är det bara att bränna det och köra.</font>

Comment

Tackar ktd!

Efter jag kört ADR Patcher på bin-filen behöver jag köra även ECCRegen på filen efteråt eller räcker det med ADR?

Leta reda på ett patch program som herer ADR Patcher. Kör din .bin fil och sen är det bara att bränna det och köra.</font>

Comment

Tackar ktd:

Så jag behöver inte köra båda då? både ADR patchern och ECCRegen? för jag har gjort så här att jag kör först ADR och direkt efter kör jag ECCRegen......men det räcker alltså med den första?, vad är skillnaderna mellan dem?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X